Afbeelding
foto: LemonShot fotografie

De DES Ondernemers..........Barbara Boers en Erwin Geijtenbeek

Ondernemend

Geboren Woudenberger? 

Erwin: Ja.
Barbara: nee, maar woon al ruim 20 jaar in Woudenberg.

Waar kunnen we je winkel precies vinden?

Onze makelaardij is gevestigd in een historisch pand op een van de mooiste plekken van Woudenberg, namelijk de Dorpsstraat 3.

Doe je naast bricks ook aan clicks? 

Nee, dat is voor ons niet nodig. Wij behoren tot de essentiële dienstverlening. Onder strikte regels, zoals dragen mondkapje en het ontsmetten van handen, kunnen wij (gewoon) woningen bezichtigen en ons werk blijven doen.

Corona heeft jouw winkel er niet onder gekregen. Hoe ben je met die uitdaging omgegaan?

Wij hebben gelukkig geen belemmeringen ervaren, omdat wij geen echte winkel zijn.

Wat vind je het leukste element in je werk?

Erwin: klantcontact en de spanning van het onderhandelen, om voor verkopers het beste resultaat te behalen. 

Barbara: het legaal bekijken van heel veel woningen voor onder meer het maken van taxatierapporten en het contact met de bewoners/eigenaren.
Hoe laad je je op na je werk?
Erwin: wandelen, voetbal kijken bij mijn jongens, paddelen en voetbal kijken bij het eerste elftal.
Barbara: na mijn werk, laat ik eerste mijn honden Swami en Basho uit, dan maak ik mijn hoofd ‘leeg’.

Welke belangrijkste kernwaarde in jouw leven draag je ook in de winkel uit?

Beiden: eerlijkheid en transparante in onze werkwijze. Oprechte belangstelling voor mensen. Gezelligheid en een vleugje humor.

Wat wil je als ondernemer binnen drie jaar bereikt hebben?

Het nog beter uitvoeren van onze werkzaamheden in de makelaardij en het uitbreiden van onze expertise in de bedrijfsmakelaardij.

Welk advies heb je voor beginnende winkeliers?

Het allerbelangrijkste is: Blijf in jezelf en je product geloven. Daarnaast het uitbreiden en onderhouden van je netwerk.

Welke verandering in het winkelgebied van Woudenberg zou jij wenselijk vinden?

Er zijn al zo veel plannen gemaakt, het wordt nu ( hoog) tijd om tot actie over te gaan.

Wat zou de detailhandel zelf moeten doen om ook in de toekomst relevant te blijven?

Extra persoonlijke aandacht en service, daarin kun je als winkelier/ondernemer onderscheiden van bijvoorbeeld internet.

Hoe ziet jouw extra stapje in service eruit?

Het belangrijkste is dat je net dat extra’s doet, wat een opdrachtgever niet verwacht. 

Als voorbeeld: Regelen van het leeg halen van een woning, omdat je opdrachtgever dat niet zelf kan. Altijd bereikbaar zijn.

Wat is het mooiste compliment dat je ooit van een klant kreeg?

Als team zijn wij altijd bezig om onze klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dus alle complimenten zijn mooi om te krijgen.

Als je opnieuw een winkel zou beginnen maar dan in een ander product, wat zou dat dan zijn?

Erwin: ik vind de makelaardij eigenlijk het allerleukste vak, maar als ik zou moet kiezen dan een Autobedrijf

Barbara: mijn volgende carrière (na mijn pensioen) is het opzetten van een soep winkel met eigen gemaakte soep van groente die ik zelf heb gekweekt.

Wat zou je tenslotte nog kwijt willen aan de lezers?

De allerbeste wensen voor het komende jaar en blijf gezond !